  • 31. Data: 2009-08-20 15:27:03
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce. -
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Kuczu pisze:

    > a to juz zalezy gdzie. Im ktos zarabia lepiej tym ma nowsze auto i tym
    > mniej placi. I na odwrot.

    Albo na odwrót. Im bogatszy tym ma więcej euro i jeździ z wyższym
    EURO_X i płaci mniej.

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 32. Data: 2009-08-20 15:28:54
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    mleko pisze:

    > hehe, a co dala im ta wladza? Jak mozna odniesc ich sukcesy w ich
    > "rzadzeniu" do rolnikow i jak bardzo ci rolnicy sa im wdzieczni?

    Spójrz na to inaczej. Taki burak jak Lepper nie miał by szans na
    zostanie min. rolnictwa gdyby nie blokady. :)

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF500

  • 33. Data: 2009-08-20 15:54:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    The_EaGle pisze:

    > Albo na odwrót. Im bogatszy tym ma więcej euro i jeździ z wyższym
    > EURO_X i płaci mniej.

    Ty na pewno przeczytałeś to przed wysłaniem ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2009-08-20 16:06:38
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Magic pisze:

    > Ty na pewno przeczytałeś to przed wysłaniem ?

    Przeczytałem ale najwyraźniej nie do końca poprawnie ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 35. Data: 2009-08-20 16:11:13
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 19 Sie, 16:26, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
    > http://www.rmf.fm/fakty/?id=160477
    >
    > Jeśli wypali - oj będzie się działo...

    zboże też wysypują?

    --
    wiadro

  • 36. Data: 2009-08-20 16:12:07
    Od: mleko <m...@m...ml>

    The_EaGle wrote:

    > Spójrz na to inaczej. Taki burak jak Lepper nie miał by szans na
    > zostanie min. rolnictwa gdyby nie blokady. :)

    Alez ja sobie doskonale zdaje z tego sprawe i delikatnie sugeruje, aby w
    mediach nie bylo glosno o blokujacych burakach motocyklistach.

    Pozdrawiam
    Mleko

  • 37. Data: 2009-08-20 16:20:36
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Nie znam se na politycy, rzadach i zarzadach, ale chyba lepiej blokowac
    > osoby odpowiedzialne za dana sytuacje, a nie wszystkich jak leci. Mysle,
    > ze szybko ktos takie osoby znajdzie i znajdzie sposob (legalny) na
    > utrudnienie im zycia.
    > Pozdrawiam
    > Mleko

    to znaczy ze gornikow i pielegniarki tez przytniesz w kolejce w
    spozywczaku, bo kiedys cos Ci zablokowali, czy miales na tyle
    szczescie, ze ich protesty nie uprzykrzyly Ci nigdy zycia?

  • 38. Data: 2009-08-20 16:21:44
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Ty na pewno przeczytałeś to przed wysłaniem ?

    tez sie zastanawiam :)

  • 39. Data: 2009-08-20 16:30:50
    Od: mleko <m...@m...ml>

    f...@g...com wrote:

    > to znaczy ze gornikow i pielegniarki tez przytniesz w kolejce w
    > spozywczaku, bo kiedys cos Ci zablokowali, czy miales na tyle
    > szczescie, ze ich protesty nie uprzykrzyly Ci nigdy zycia?

    No juz prawie logicznie pomyslales o tym co pisalem, ale skup sie
    bardziej, poczytaj moje posty i pomysl jeszcze raz.
    Pozdrawiam
    Mleko

  • 40. Data: 2009-08-20 17:34:15
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    greg pisze:

    > Zablokujmy ministerstwo jakieś. Infrastruktury, czy coś. Piknik zróbmy
    > pod. Korek na maksa murowany to i zainteresowanie mediów sie znajdzie.

    To juz bylo. Nic nie dalo.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl