  • Data: 2024-03-02 02:54:29
    Temat: Re: Trafo sieciowe 5 V minimum 5 VA
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Dodam jeszcze że były 'miękkie' prądowo coby ich nie spalić przypadkowym
    > zwarciem, a autorowi zapewne nie o to chodzi.

    Pytanie jak bardzo miękkie. Chyba każdy jest miękki?

    Mi chodzi o ok. 5 V pod obciążeniem bliskim nominalnemu (czyli te 800 mA).

    > Chciałem zajrzeć do TME ale widzę że się popsuło, 'katalog dostępny
    > tylko dla klientów firmowych' :(

    U mnie działa...

    https://www.tme.eu/pl/katalog/transformatory-do-pcb_
    112514/?params=449:1445084;445:1445082;456:1445361,1
    445376

    Tylko te są 6-woltowe. Za to z cenami to ich...

    --
    Dzwoni jegomosc do akademika:
    - Czy mozna z Maryska?