eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Twingo II] Pytanie o usterki › Re: [Twingo II] Pytanie o usterki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Iglo <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Twingo II] Pytanie o usterki
    Date: Sat, 13 Mar 2010 10:57:01 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <hnfr1t$345$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hnfm9c$k06$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-108-245.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1268477821 3205 85.222.108.245 (13 Mar 2010 10:57:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2010 10:57:01 +0000 (UTC)
    X-User: fajnefele
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263835
    [ ukryj nagłówki ]


    > PS.Czy w silniku 1.149cm3, 56kW, masa 955kg (2-miejscowy van z kratką),
    > spalanie benzyny na poziomie 8,0-8,5l/100km (a nawet do 9l/100km z
    > włączoną klimatyzacją w lecie - taką informację otrzymałem od
    > poprzedniego kierowcy), głównie podczas jazdy w mieście (częste
    > zatrzymywanie się, włączanie i wyłączanie silnika - nawet ponad 50 razy
    > dziennie) jest wynikiem akceptowalnym, czy nieco zbyt wysokim?

    czyli to silnik d4f - 16 zaworowy, spalanie na pewno nie jest na
    akceptowalnym poziomie, chyba że to każde odpalenie natępuje po
    wyczekaniu aż motorek ostygnie. Albo pedał gazu traktowany zerojedynkowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: