  • Data: 2020-11-18 16:13:54
    Temat: Re: [Twizy] Minął rok
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 13:35, robot pisze:

    > To rzeczywiście bardzo tanio.
    > Ja policzyłem ile by mi wyszło, gdybym zgodnie z trendami dojeżdżał do
    > pracy hulajnogą miejską. (mam ~5km do pracy)
    > Wyszło 500 pln miesięcznie.

    Dziennie 10km po ... 20 min, czyli załóżmy 20zł, razy 20 dni ... no tak,
    wychodzi 400.

    > Ale miałbym przynajmniej satysfakcję, że spełniłem obowiązek obywatelski,
    > i dzięki mnie ruch miejski został odciążony, a powietrze w mieście jest
    > czyste.

    Mógłbyś jeszcze nabyć taką hulajnogę. Ale czy naprawdę jeździłbyś nią.
    Bez bagażnika i ochrony przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi
    to takie sobie. Jeździłem skuterkiem elektrycznym przez jakiś czas.
    Przyjemne było to, że mogłem wjechać do pokoju. Ale jak mnie raz zlało
    na zakupach to poczułem się jakbym nadal do przedszkola uczęszczał.