  • Data: 2021-05-05 07:34:43
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    amic-non-stick-cookware/

    > Ale co sie dzieje tej powloce, ze "zaczyna przywierac"?

    Podejrzewam, że zostaje wyerodowany składnik odpowiedzialny za
    nieprzywieranie. Tu, najpewniej coś na silikonach.

    > I jeszcze mnie to "water-based" ciekawi ... moczyc w wodzie trzeba?

    Water-based znaczy, że powłoka jest przygotowana z użyciem emulsji
    wodnych czyli woda jest fazą rozpraszającą dla składników lakieru.
    Typowe powłoki dawnego typu są rozpuszczalnikowe, ale coraz więcej
    krajów wprowadza soldine obostrzenia w tym zakresie.

    > A mniej inzynieryjnej strony - dawniej, to sie z kielbasy tluszcz
    > wytapial. A teraz jakies cos, co na ogniu brązowieje, gestnieje i sie
    > klei.

    Do wszelkich smażeń polecam "air fryer" (smażalnica na gorące
    powietrze?) To jest urządznie, które autentycznie zrewolucjonizowało u
    mnie szybkie przygotowywanie rzeczy typu kiełbasy, nugetsy, ryby.
    Niesamowicie wygodne i efektywne. Wrzucam płat zamrożonego łososia na jakieś
    20 min i wychodzi świetnie opieczone cudo bez taplania się w tłuszczu.

    elnia-nieprzywieraj%C4%85ca/dp/B016MBRBGQ/

    > Przebitka niezla.
    > Koszty transportu z USA, czy "bo tak" ?

    Pewnie tak, lub ceny miejscowych dostawców. Amazon jest bardzo tani i
    szybki, gdy towary idą z ich lokalnych magazynów, lub Amazon ma kanał dostaw.
    Ale widzę, że na "DE" ceny bardziej cywilizowane:
    https://www.amazon.de/s?k=ecolution+bliss

    --
    Marcin