  • Data: 2022-06-20 10:35:50
    Temat: Re: UPS Compaq T2400h "Internal UPS overvoltage"
    Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 08:53:32 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Sprawdź napięcie zasilania. Mam taki efekt z jednym UPS, ze zachowuje
    > się podobnie od momentu...zainstalowania paneli PV. UPS sobie wykrywa za
    > duże napięcie i przechodzi w układ rozładowania z powodu...245V
    > zasilania jak lepiej słoneczko zaświeci. Ten UPS ma zarządzanie i mam
    > logi, stąd wiem.

    To nie to - u mnie to się dzieje również w nocy, a UPS ma dopuszczalny zakres na
    wejściu +/-20% względem znamionowego (konfigurowalnego 208/220/230/240V - jest
    ustawione 230V). Nawet stabilizuje napięcie wyjściowe (skokowo - przełącza odczepy
    transformatora) więc na PV powinien być odporny, z chińskim agregatem też sobie
    radził. Też mam PV, było dużo słońca już na wiosnę, a problem świeży od 2 dni. Do
    sygnalizacji napięcia sieci jest inna linijka LED i nie pokazuje by było ponad normę,
    po prostu wystąpienie tego błędu blokuje możliwość powrotu na sieć do czasu
    wyłączenia. Spróbuję zrobić kabelek RS232 (jest DB9 ale niestandardowy pinout -
    podobny do starych APC Smart, choć protokół komunikacji inny) i logować przy pomocy
    NUT, może coś tam się uda zobaczyć.