  • Data: 2014-04-14 13:12:37
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: PeJot <P...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-14 11:08, Konrad Anikiel pisze:

    > Nie powiedziałeś jaki moment ma przenosić i czy chcesz zmieniać średnicę chwytu. Bo
    są takie rzeczy: tiny.pl/qkh92 tyle że musisz mieć ten elastyczny element do każdej
    średnicy narzędzia.

    Raczej odpada, z uwagi na *różne* średnice, stąd z resztą pomysł uchwytu
    wiertarskiego. Znalazłem coś takiego:

    http://www.jango.pl/index.php?op=str&id=11

    Pierwsza pozycja; masa 130 gramów. Wygląda ładnie, ale na pewno przy 20
    krpm odezwie się niewyważenie.

    --
    P.Jankisz