  • Data: 2014-04-15 18:33:17
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości

    >Się śmiejesz, ale dostawca opowiada, jak w jednym z zakładów gwintują
    >(produkcyjnie) na 10k. Dają radę :)

    Sila skrawania chyba w niewielkim stopniu zalezy od predkosci, wiec 10
    k rpm czy 10 rpm - moment prawie ten sam.

    Za to moc wymagana nie :-)

    >Mnie tylko zastanawia dynamika maszyny.

    Mnie tez. ile zwojow oni robia ze im sie maszyna zdazy rozpedzic :-)

    P.S. Jak sie robi nakretki przemyslowo ?
    Sruby to walcujac, nakretki pewnie tez - ale jak wywalcowac m6 czy m3
    ?

    J.