  • Data: 2020-11-05 20:11:23
    Temat: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ydziO" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >>> https://bip.um.wroc.pl/artykul/100/44487/monitoring-
    prewencyjny-wroclawia

    > Z czasem pewnie tak. Kamery tanieja, przeslanki za instalowaniem są, a
    > jak sie zainstaluje, to juz bedzie rejestrowac.
    > Na szczescie tylko do czasu awarii :-)
    >
    > W Londynie ponoc 10 mln kamer jest - wliczajac prywatne.
    > Policjanci do prywatnych niekoniecznie maja dostep.

    > Rzad jest za, banki sa za, euronet widac tez jest za :-)

    Euronet to akurat nie bardzo za, bo tracą rynek bankomatów.

    > Ja tam juz wiele lat temu slyszalem z USA - normalny czlowiek ma
    > prace, konto, placi karta lub czekiem.
    > A jak ma wiecej niz 100$, to widac handluje narkotykami :-)

    :-)

    > Do tego to nam jeszcze sporo brakuje ... ale kto wie.

    Właśnie. A cholera wie. Zrobią ustawę i bę punktować.
    A tak poważniej, to faktycznie na horyzoncie jeszcze nie widać. Na razie
    sami na własne życzenie oddajemy prywatność, żeby nas profilowali.

    > Ostatnio obserwuje pewna uliczke. Jest zakaz parkowania, ale dawniej
    > nikomu nie przeszkadzal.
    > Potem widzialem i blokady i parkujacych.
    > A ostatnio parkujacych nie ma.
    > Albo sie SM uaktywnila i przyjezdza w ciagu godziny, albo wystawia
    > mandaty na podstawie zdjec jakiegos aktywisty.
    >
    > A aktywista ... moze przedstawiciel dewelopera, ktory ma miejsca
    > parkingowe do sprzedania :-)

    A może gdzieś schowany i podłączony do prądu 24h/ dobę z jednym szklanym
    okiem.