  • Data: 2020-11-06 14:45:02
    Temat: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ydziO" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Euronet to akurat nie bardzo za, bo tracą rynek bankomatów.

    Jakby nie byl za, to by nie zmniejszal :-P
    Ustawiony wczesniej bankomat chyba juz tak drogo nie kosztuje, kupiony
    i zaplacony wczesniej, skonfigurowany, tyle co za prad, łącze, wynajem
    miejsca - chyba znow nie tak duzo, a dowoz gotowki - mniej wybieraja,
    to rzadziej dowozic mozna.

    >A może gdzieś schowany i podłączony do prądu 24h/ dobę z jednym
    >szklanym
    >okiem.

    Tak czy inaczej - musieli ludzi przegonic mandatami.
    Sporo ich musialo byc.
    Wiec albo sie funkcjonariuszom chcialo ruszyc d*, albo wystarczyla
    fotka ...

    J.