    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    Date: Thu, 23 Sep 2021 17:51:16 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 17:32 Sir_Robak <s...@o...pl> pisze:

    > Piasek poza tymi od frakcji drobnej w dół wody nie trzyma, natomiast
    > mało jest gruntów spoistych które nasączone szybko wodę oddają ;)
    > Jak Ci w koryto nalało to częśc spłynie, ale reszta zostaje w gruncie a
    > już nie ma słonka i wysokich temperatur żeby ot tak efekt ww poduszki
    > znikł.
    >
    > Można robić akademickie dysputy, ale pod domem szkoda czasu (chyba że
    > masz) bo ja nie. Moja rada ale to tylko osobisty pogląd bo nie byłem u
    > Was nawet zdjęcia nie widziałem ile napadało jakie faktycznie macie
    > podłoże itd.
> [...]

    To jest podjazd na pustej działce, na której postawiłem wiatę na 4 auta.
    Czyli ten podjazd to wjazd do tej wiaty, która stoi prostopadle do bramy.
    Od strony drogi do bramy na działce nic nie muszę robić. Ten podjazd jest
    na moim terenie.
    Nie chce mi się tego kruszywa zdejmować bo się narobiłem przy jego
    układaniu (32t rozwiozłem taczką bo "mój" koparkowy nie miał terminów) i
    kombinuję co z tym fantem zrobić. Działka jest "inwestycyjna" - obok, na
    sąsiedniej działce mam dom. Tą kupiłem bo była okazja. Może za 10-15 lat
    Syn lub Córka tam chałupę postawi. A może będę tam uprawiał ogórki a może
    sprzedam to wszystko i się wyniosę do Hiszpanii. Także ten podjazd to bez
    napinki.
    Wiata mi się na razie przyda bo mam garaż tylko na jedno auto. Teraz na
    posesji mam 3 auta a za chwilę będzie kolejne.

    TG