    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    Date: Tue, 28 Sep 2021 08:59:43 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 23:36 a a <m...@g...com> pisze:

    > Oglądałem ten plan sytuacyjny i chyba tutaj jest błąd zasadniczy.
    >
    > Wjazd od drogi jest prawidłowy, ale potem skręt pod kątem prostym.
    >
    > A przecież należało najpierw rozjeździc teren samochodem i sprawdzic
    > grunt, a potem wiate wybudować, aby wjazd był bezposredni, bez skręcania.
    >
    > Każdy skręt, każdy taki manewr będzie drążył grunt, produkując koleiny ,
    > o ile nie będzie wylewki betonowej.
    >
    > Nie znam kierunku nachylenia, ale po co budować wiatę pod kątem.
    >
    > Do garaży też buduje się wjazdy proste, bez skręcania o 90 stopni.

> [...]

    Ty to jesteś mistrz. Na podstawie paru kresek w Paincie stwierdziłeś, że
    położenie wiaty jest do du...py :-) Skąd wiesz co jest poza tymi kreskami
    na tej działce? Wiata stoi w miejscu, które mi najbardziej odpowiada.
    Główne przeznaczenie tej wiaty to stelaż pod fotowoltaikę. Parkowanie aut
    to bonus.

    Co do meritum - wszystko obeschło, "poduszka" zniknęła. Wjechałem tam
    ciężkim autem i na razie wygląda stabilnie. Może nie będzie tragedii
    zważywszy na to, że na razie mam niecałe 3/4 grubości docelowej podbudowy.

    TG