eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRe: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Subject: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    From: szod <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 26 Jan 2021 21:15:34 +0100

    W dniu 26.01.2021 o 20:58, Irokez pisze:

    > Kropelka - średnio to widzę ze względu na siły. Raczej widzę coś co
    > zadziała jak spawanie plastiku - rozpuści na punkcie styku a potem
    > zwiąże. Ale co? Kruche to jest :(

    Jak mi rozleciały się plastiki trzymające śrubki zawiasów w laptopie, to
    zrobiłem zgrabną "tamę" tam gdzie nie było ścianki i zalałem klejem
    dwuskładnikowym Distal Rapid. Oczywiście wcześniej trzeba to przygotować
    czyli oczyścić, odtłuścić. Można zmatowić jak jest możliwość. Na razie
    trzyma, bo klejone nie punktowo tylko dużą powierzchnią. Jak jest
    miejsce, to można pomyśleć o wcześniejszym zatopieniu metalowych
    drucików dla wzmocnienia. Potem zalać klejem. Trochę zabawy jest, ale
    zależy ile tam jest miejsca na takie manewry.