  • Data: 2021-10-13 09:34:51
    Temat: Re: Urządzenie do obrócenia obrazu z HDMI?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-10-13 o 00:29 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał:
    > Nie chcę nic zobaczyć, chcę znaleźć rozwiązanie problemu Mateusza.
    > Projektor powinien mieć możliwość włączenia obrotu o 180 stopnu.

    I ma, ale wówczas wentylator głośniej szumi, bo potrzebuje lepszego
    chłodzenia.

    > Jeśli nie ma, to trzeba wykombinować takie mocowanie, żeby był w
    > naturalnym dla siebie położeniu.

    To nie takie proste: projektor nie rzuca obrazu symetrycznie przed
    siebie, tylko w górę (tj. dół projektora odpowiada dolnej krawędzi
    obrazu na ścianie). Dlatego też mocowanie go pod sufitem inaczej niż do
    góry nogami wymaga sporego nachylenia, więc ostatecznie i tak nie jest
    w swoim "naturalnym" położeniu.

    Mateusz (nie OP, tylko inny)