  • 11. Data: 2009-02-20 22:36:13
    Temat: Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - pomoc w wyborze
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Norbert pisze:

    > Tak , ma to być do domowego zastosowania.

    Wrzuć w google.pl słowa jak w temacie, może być też: "drukarki
    wielofunkcyjne" i sobie wybierz to co Ci konkretnie pasuje.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-02-20 22:44:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/423909

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-02-20 23:13:42
    Od: Norbert <n...@M...com>

    animka pisze:

    > Wrzuć w google.pl słowa jak w temacie, może być też: "drukarki
    > wielofunkcyjne" i sobie wybierz to co Ci konkretnie pasuje.

    Ja szukam po opiniach i radach a nie czystych parametrach bo takim
    sposobem mozna trafic na model ktory szybciej wypija tusz niz ja małego
    heńka

  • 14. Data: 2009-02-21 00:10:48
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 23:30:15 +0100, Norbert napisał(a):

    > Dzieki , o takie wlasnie propozycje konkretne mi chodzi.

    Fajnie działa pod Linuxem. Niestety pod Ubuntu trochę ciężko się
    instaluje.

  • 15. Data: 2009-02-21 07:12:26
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Cena xeroxa zaczyna sie od 750zł
    > A moj max to 250.

    za swojego płaciłem 239 w selgrosie. później widziałem w makro po 249.
    poszukaj dobrze bo na ceneo zaczyna się od 450 a allegro 355
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2009-02-22 10:58:46
    Od: quish <q...@i...pl>

    Norbert pisze:
    > Kwota na zakup 250zł max.
    > Wymogi: tanie tusze, drukarka, kopiarka, skaner.
    > Urzadzenie musi byc nowe.
    > Myslalem nad Lexmark X4550.
    > A Wy co polecacie?
    Podłączę się pod temat:
    Potrzebne budżetowe urządzenie wielofunkcyjne do małego biura. Wymogi:
    druk laserowy, jak najniższe koszty eksploatacji, możliwie niska cena
    (priorytetem jest koszt eksploatacji, więc mogę trochę dopłacić), łatwa
    dostępność w sklepach (preferuję www.morele.net,ale bez upierania się).
    pozdr4all
    Quish

  • 17. Data: 2009-02-22 11:12:32
    Od: Bogdan <k...@w...pl>

    polecam BROTHER
    ja jestem bardzo zadowolony
    drukowanie w sieci, niskie koszty wydruku - za 12 tuszy
    zapłaciłem 70zł - :) - zapas na cąły rok częstego drukowania

  • 18. Data: 2009-02-22 12:24:05
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    polecam BROTHER
    ja jestem bardzo zadowolony
    drukowanie w sieci, niskie koszty wydruku - za 12 tuszy
    ------------------
    Cieszę się, że jesteś zadowolony z atramentowego Brothera, ale pytającemu
    chodziło o laser.

  • 19. Data: 2009-02-23 10:34:48
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 22-02-2009 o 13:24:05 MC <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ------------------
    > Cieszę się, że jesteś zadowolony z atramentowego Brothera, ale

    Gdzieżeś to wyczytał?
    Norbert wyraźnie wspominał o tuszach.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 20. Data: 2009-02-23 10:49:06
    Od: quish <q...@i...pl>

    Sławek Maculewicz pisze:

    .googlegroups.com...

    > Gdzieżeś to wyczytał?
    > Norbert wyraźnie wspominał o tuszach.

    Tyle że ja się do wątku dokleiłem a pisałem właśnie o laserze. Co są
    warte samsungi??
    Pozdr4all
    Quish