  • Data: 2009-01-04 17:06:51
    Temat: Re: Usługa kalibracji monitora
    Od: "Matusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabieram się za to od drugiej strony, tzn. najpierw sprawdzam co i jak
    > można skalibrować, czy usługa jest we Wrocławiu dostępna i jak już
    > wszystko będzie pewne to kupię monitor CRT, jakiś używany, kilkuletni (na
    > forach znalazłem kilka polecanych modeli).

    Też stałem przed dylematem zmiany monitora. Kupiłem 2 polecane CRT. Tyle, że
    polecane to one były w latach ich młodości.
    Mimo, że mam dostęp do klubowego kalibratora, monitory znalazły zastosowanie
    gdzie indziej. Niestety czas CRT chyba już minął. Oczywiście można mieć
    szczęście znaleźć jakiś w dobrym stanie, ale chyba tylko od znajomego (kogoś
    z rodziny), który miał bardzo dobry monitor i mało go użytkował.

    Matusz