  • Data: 2020-10-01 05:21:35
    Temat: Re: Ustepowanie pieszym przed przejsciem. Nie ma.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 1 października 2020 o 03:35:05 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Niby moze, ale jak tak latwiej mi pomyslec ze rowery po nocy byly
    > slabo oswietlone i trudno zauwazalne, niz ze prezes np tak w telefon
    > zagapil, ze na droge dlugo nie patrzyl.
    >
    > J.
    To nie był prezes. Mógł być pijany albo po jakimś białym proszku. Mógł zapierdalać
    nie do wiary. Mógł zasnąć. Żaden z tych przypadków nie powoduje że jego wina była
    mniejsza. Z tego co pamiętam to na poboczu były jak w nie wjechał. Zastanawia mnie co
    robią ojcowie tych dziewczyn że nic nie robią. Żaden przepis nie znosi prawa do
    zemsty. Powinni go zabić i każdy z nich powinien się przyznać że on to zrobił. Dużych
    wyroków by nie dostali. Mogli by udawać że zwariowali. Co w takiej sytuacji nie jest
    niemożliwe.