  • 1. Data: 2009-07-08 16:18:37
    Temat: Altium - szlag mnie trafia !!!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    ... urrwa , chyba nie ma nic prostszego , niż malowanie schematu...

    Najprawdopodobniej , gdzieś w ustawieniach niechcący coś kliknąłem , w
    rezultacie czego :

    1) szyny i pojedyńcze druty są rysowane pod byle jakim kątem . Tak jak pociągnę
    myszą od ostatniego kliknięcia. Wcześniej odbywało się to pod kątem prostym , i
    tak bym sobie tego życzył.

    2) podpięcia do szyny też nie trafiają idealnie. Tak jakby "GRID" nie był
    dopasowany.

    ... Urrwa , 5 godzin siedzę nad duperelą. Pomóżcie ,

    MH

  • 2. Data: 2009-07-08 16:35:56
    Temat: Re: Altium - szlag mnie trafia !!!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    > dopasowany.
    >

    > ... Urrwa , 5 godzin siedzę nad duperelą. Pomóżcie ,

    Znalazłem w końcu. SHIFT+SPACE ...

    MH

  • 3. Data: 2009-07-08 17:58:15
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    > Znalazłem w końcu. SHIFT+SPACE ...

    W module PCB tez się to często przydaje, podobnie jak sama spacja.
    --
    Pozdr
    EM

  • 4. Data: 2009-07-08 18:39:13
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    MH wrote:

    > Znalazłem w końcu. SHIFT+SPACE ...

    Wlasnie mialem napisac - Shift-Space ;-)
    Nie narzekaj na dobry program, bo za kare bedziesz musial uzywac Orcada!

    Poczytaj PDFy z helpa do poduszki - tam duzo 'sztuczek' i kruczkow jest
    zawartych!

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2009-07-08 18:43:58
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > Nie narzekaj na dobry program, bo za kare bedziesz musial uzywac Orcada!

    To chyba altium jest za karę?

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

  • 6. Data: 2009-07-08 19:02:46
    Od: dq <a...@s...am>

    Zbych pisze:

    > To chyba altium jest za karę?

    A mnie ciekawi ile osób/firm skorzystało z promocji i zanabyło Altiuma
    po promocyjnej cenie 3250 EUR?

  • 7. Data: 2009-07-08 19:11:38
    Od: games <g...@g...home.pl>

    dq pisze:

    > A mnie ciekawi ile osób/firm skorzystało z promocji i zanabyło Altiuma
    > po promocyjnej cenie 3250 EUR?

    Altium nie jest zly ale tylko w komplecie z ORCADEM. Altium ma super
    interface wysiwyg usera ale juz biblioteki autorouter i symulacje to
    tylko ORCAD. Altium ma dobra instrukcje obslugi w HELPie czego ORCAD
    nie ma mozna powiedziec ze uzupelniaja sie nawzajem.

    3250EUR to jak za darmo jesli ma to zarabiac kasiore i pracuje na tym
    osoba ktora zna ten program !

  • 8. Data: 2009-07-08 19:38:18
    Od: dq <a...@s...am>

    games pisze:

> [...]
    > nie ma mozna powiedziec ze uzupelniaja sie nawzajem.
    >

    > 3250EUR to jak za darmo jesli ma to zarabiac kasiore i pracuje na tym

    Zgadzam się, że jest to cena już do przyjęcia. Zauważ jednak, że Altium
    drastycznie zmienił politykę cenową bo poprzednia cena wynosiła prawie
    10k EUR...

  • 9. Data: 2009-07-09 12:56:24
    Od: games <g...@g...home.pl>

    dq pisze:

    > Zgadzam się, że jest to cena już do przyjęcia. Zauważ jednak, że Altium
    > drastycznie zmienił politykę cenową bo poprzednia cena wynosiła prawie
    > 10k EUR...

    Zmienil i to nie tylko cenowa zauwaz ze najnwosze produkty czytaja bez
    problemu Biblioteki i projekty ORCada.

  • 10. Data: 2009-07-09 14:39:16
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Heh, przegapiłem czy jeszcze jest? Lece zobaczyć na www...