  • Data: 2013-02-18 22:22:31
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 22:01:18 +0100, DoQ napisał(a):

    > Wiesz, w ten sposób wszystko można podrobić.

    Tu chodzi jedynie o to, że większość lipy, z najtańszymi produktami
    włącznie, ma wybite te magiczne znaczki które zadowolą pana policjanta i
    pana diagnostę.
    Wyłapią może tych nielicznych co ten drobny fakt przeoczyli.
    Te znaczki po prostu są bezwartościowe.

    A policjant polując na znaczki jest równie bezwartościowy.
    Wolałbym żeby wyłapywali tych którzy oślepiają innych, a nie tych co nie
    mają znaczka.
    Zwłaszcza że przepisy wcale tu nie są takie na 100% jasne czy faktycznie
    _zabroniona_ jest jazda ze światłami które nie mają homologacji, ale które
    spełniają normy i czy jest to uzasadnioną przyczyną zabrania DR.

    A to już nie jest że "wszystko można podrobić", w tym przypadku tu już
    wszystko dawno jest podrobione - no chyba że są to nawet prawdziwe
    homologacje, może to wcale nie tak trudno dostać? Może wysyłasz deklarację
    i dostajesz? Nie wiem... Wiem że czego byś nie kupił, to odpowiednie
    znaczki będzie miało, bez wnikania czy są podrobione czy nie.