  • Data: 2013-03-02 20:26:38
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 20:02, J.F. pisze:

    > Nie pamietam.

    No właśnie, a sugerowałeś że zmyślałem :)

    > To kiedy byly te pierscienie ?

    Wynika, że wcześnie niż pamiętasz.

    > Halogen (bo nie wiem czemu H4) z cokolem P4 byl od poczatku lat 90-tych.

    90-tych? LOL - cofnij się trochę :)
    A czemu H4? Hmmm, nawet w tym co przytoczyłeś piszą o H4 :)
    "This can now be replaced with this bulb which uses a modified H4 type
    bulb with the same fitting."

    > Zreszta nadal sa
    > http://www.autobulbsdirect.co.uk/HB12-Halogen-410-fi
    tting-P45t-Headlamp-60-55W.html

    No są i co z tego?

    > Smiem watpic.

    Wątp sobie - naprawdę myślisz, że tylko moc świadczy o jakości
    oświetlenia?

    > Niby dlaczego zarowka halogenowa 75W "starego typu" miala by
    > dawac mniej swiatla niz "nowoczesny" 55W halogen H4 czy tam H1 ..

    Kto powiedział, że więcej światła to lepiej? Zresztą w tym co
    wcześniej napisałem (co pominąłeś) był fragment, który mówił
    o kwestiach związanych wprost z zasilaniem takiego źródła
    światła...