  • Data: 2013-03-02 21:38:41
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 20:59, Robert Rędziak pisze:

    > No świetnie. To weź wreszcie jakiś luxomierz i zrób pomiar
    > natężenia światła w tym obszarze dla soczewki z H1/H7, soczewki
    > skonwertowanej na HID i fabrycznej soczewki z HID-em. Masz
    > okazję udowodnić, że racja jest po Twojej stronie, to zrób to.

    Ja czekam cierpliwie. Nawet chciałem pomóc z informacją gdzie szukać
    zasad pomiaru tych danych. Naprawdę nie wiem, czemu tak się
    'specjaliści' bronią przed weryfikacją ich produktów.
    Sam bym chętnie skorzystał z takich rozwiązań, gdyby były faktycznie
    wiarygodne, zweryfikowane i tańsze niż konkurencji. No, ale
    tutaj niczego takiego nie ma, a korzystanie z tych wynalazków
    wpływa wprost na bezpieczeństwo w ruchu drogowym.