  • Data: 2010-03-29 21:46:04
    Temat: Re: Volvo
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Co by nie mowic - Ford ma klopoty finansowe, a Chinczycy nadmiar
    > amerykanskich obligacji, widac nadszedl czas ucieczki od
    > bezwartosciowych papierow :-)

    Wiesz, żeby się nie okazało, że mają jak Bill G. - tylko na papierze ;)

    Na poważnie, strasznie ale to strasznie jestem ciekaw cen volvo
    powiedzmy w 2015r. O ile marka kojarzy się z bezpieczeństwem, o tyle
    przyszły właściciel z bylejakością. Zanim zmienią swój wizerunek może
    się okazać że marka volvo przepadła.

    __
    Pzd, Irek.N.