  • Data: 2021-02-23 06:12:57
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2021 o 23:23, Pete pisze:

    > LPG jest źle bo przez to kopią ropę. Gdyby zakazać LPG, to nikt by ropy
    > nie potrzebował.

    No chyba że tak!

    > Podobno stare strucle dymią jak nie całkiem stary dizel.

    Ale to nie od LPG tylko spalania oleju co najwyżej. Jak już pisałem -
    sprawdzać spalinki na stacjach, tylko problem bo będzie trzeba te
    supernowoczesne euro 6 odjebać, bo coś podobno nie tak z tą normą;)

    > I jeszcze mi się przypomniał jeden z argumentów -że aut z LPG mamy
    > najwięcej w UE. i że jak się one wszystkie zjadą do Krakowa, to panie
    > Armageddon będzie.

    No przecież piszę, nie może być tak, że okaże się że mamy całkiem
    ekologiczne samochody, bo przecież celem jest pokazanie, że tylko
    węglowozy są dobre!

    --
    Shrek