  • Data: 2021-07-26 12:31:25
    Temat: Re: W czym myć utlradzwiękowo?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2021 o 23:45, heby pisze:

    > Nie, ja narzekam, że kupowany ostatnio izopropanol 99.9% zostawia taki
    > osad, jak kupowany 98% przed pandemią.
    >
    > Zwykła ściema z procentami, chyba najbardziej zdenerowwał mnie
    > sprzedwaca z allegro, który dostarczył mi "izopropano do optyki" który
    > zostawił sliczną powłokę ceramiczną w białym kolorze na obiektywie :/.

    Używam metanolu do HPLC. Izopropanol, jaki by nie był czysty, zawsze
    zostawiał smugi. Nie wiem dlaczego.
    A mnie najbardziej wkurzają filtry Marumi. Aby je umyć po zapapraniu
    używałem technik stosowanych do mycia pułapek jonowych w spektroskopach
    masowych.

    Ładnych już parę lat temu zrobiłem reverse engieering takiego płynu.
    Izopropanol, cykolheksan i eter dimetylowy glikolu etylenowego
    (dimetoksyetan). No i już wiemy, dlaczego nie jest tanio.

    P.P.