  • Data: 2009-01-30 22:16:49
    Temat: Re: W temacie spisu abonentów prywatnych
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 21:33:57 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Teraz jest, że w spisach są tylko ci którzy tego sobie życzą i
    > złożyliwyraźną chęć bycia w spisie.

    A nawet tych, co złożyli wyraźną chęć bycia w Spisie, to też tam nie ma!
    Chociaż być może z czasem okaże się to korzystne, bo obecnie gdy pytam
    dzwoniących do mnie telefonicznych spamerów, skąd mają mój numer, to
    zawsze odpowiadają że z książki telefonicznej, co nie wydaje mi się być
    prawdą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof