  • 51. Data: 2023-04-20 07:09:42
    Temat: Re: W10 Home 64 vs 32 bity.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.04.2023 17:48, neelix wrote:
    > Na naklejce tylko masa cyferek.

    Jak wpiszesz te numery w google to może znajdziesz co masz.

    > Gdybym dokupił 2GB to wcisnąć w pomarańczowy slot jako 3-cia czy kupić 2 x 2GB i
    znowu w zielone a obecne wywalić? A może wywalić 1 i wstawić w zielony 1x2GB? Będą 3
    GB?
    > Czym się kierować przy zakupie? Intelem i że ma być do PC? Parami czy można
    pojedyńczo? A jak 8GB to we wszystkie 4 sloty czy 2x4GB?

    Generalnie im mniejsza liczba kości tym lepiej, ale...
    a) jak już masz pamięć, to szkoda do strucla ją wyrzucać - użyj
    b) płyta obsługuje 8GB, co nie znaczy że obsłuży np. kostkę 4GB

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2023-04-20 09:12:28
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.04.2023 o 21:47, romek pisze:

    > Ktoś cię oszukał z tą zajebistością nortona

    Co reinstalacja systemu wracam na 3 miesiące do Nortona dołożonego do
    płyty głównej, i przynajmniej jak na razie nie widzę dla niego
    alternatywy, zarówno wśród darmowych jak i płatnych antywirusów. W
    odróżnieniu np od polecanego Defendera użycie procka w czasie skanowania
    to parę procent a nie kilkadziesiąt.

  • 53. Data: 2023-04-20 09:13:24
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 18.04.2023 o 22:30, neelix pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <L...@j...cb> napisał w wiadomości
    >
    > HP  F2280. Pod WXP mam ostatni.

    > Pod W10  64 mam zajęte na partycji 14,8 GB, a już mam tam
    > doinstalowany Office. Jak pierwszym razem był W10 32 bity to też było
    > ok 14 GB. Iso 32 bity ma 3,91 GB,  a 64 - 5,59 GB.

    Będę w domu to sprawdzę dlaczego u mnie jest odwrotnie, tzn dlaczego 32
    ważą więcej od 64bitów.

  • 54. Data: 2023-04-20 09:39:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2023 09:12, Trybun wrote:
    > nie widzę dla niego
    > alternatywy, zarówno wśród darmowych jak i płatnych antywirusów.

    Trudno o alternatywy. Z antywirusami jest jak z religią. Z braku cudów
    wymagane jest bezustanne placebo aby podtrzymać wiarę.

    > odróżnieniu np od polecanego Defendera użycie procka w czasie skanowania
    > to parę procent a nie kilkadziesiąt.

    Myślę, że poniżej minuty, mogę napisać program zajmujacy procesor w
    kilku procentach i migajacy diodą od dysku. Może to by była dobra
    alternatywa dla płatnych antywirusów?

  • 55. Data: 2023-04-20 11:20:01
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 19.04.2023 22:29, heby wrote:

    > Są błędne. Wirtualne maszyny, o ile RAMu wystarczy i cpu wspiera, są
    > dokładnie tak samo szybkie jak cpu natywnie, z dokładnością o wartwie
    > emulacji urządzeń.

    Dokładnie tak jest, od ponad dekady pracuję w wirtualkach na codzień i
    nie ma prawie żadnych opóźnień, a pierwsze z nimi kontakty miałem ponad
    20 lat temu, wtedy nie było jeszcze wsparcia wirtualizacji w cpu i to
    rzeczywiście było czuć.

    --
    pzdr
    Roman

  • 56. Data: 2023-04-20 11:21:21
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 19.04.2023 21:33, heby wrote:

    > usenet jest jak rodzina. Niestety.

    Zawsze możesz dla niepoznaki zmienić nicka z heby na ...np. seba ;-)

    --
    pzdr
    Roman

  • 57. Data: 2023-04-20 11:33:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2023 11:21, Roman Tyczka wrote:
    > Zawsze możesz dla niepoznaki zmienić nicka z heby na ...np. seba ;-)

    Jak tylko eternaseptember pozwoli. Nie wiem czemu przekleja maila
    zamiast prawidłowego podpisu. Stało się to pewnego dnia i od tej pory
    nie potrafię go zmusić do innego zachowania.

    https://drive.google.com/file/d/159yfhaJd2rDYVsQci0Q
    t2SExeiQOTNR0/view?usp=share_link

  • 58. Data: 2023-04-20 11:35:31
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-04-20 o 11:20, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > nie ma prawie żadnych opóźnień, a pierwsze z nimi kontakty miałem ponad
    > 20 lat temu, wtedy nie było jeszcze wsparcia wirtualizacji w cpu i to

    I też uważasz, że na tym kompie z C2D itd. Xp na hoście w10 będzie
    chodzić gładko?

  • 59. Data: 2023-04-20 11:41:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/04/2023 11:35, pueblo wrote:
    > I też uważasz, że na tym kompie z C2D itd. Xp na hoście w10 będzie
    > chodzić gładko?

    Jeśli dodasz RAMu aby zmieściły się oba jednocześnie, bez swapowania, to
    tak. Zarówno Win10 jak i Xp bedą chodziły gładko, jednocześnie, choć
    oczywiscie procesor nie jest z gumy i cpu będzie się musiał podzielić
    między oba, a cache też nie lubi być ganiane kijem przez dwa duże procesy.

    Używam VB od bardzo wielu lat. Od czasu jak mamy procesory z VT-x, nie
    ma różnicy, czy masz hosta czy guesta, o ile tylko RAMu wystarcza i
    zastosowanie to nie jest granie z akceleracją 3d.

    Oczywiście, niektórzy uważają za pracę coś zupełnie innego niż ja, ale
    sądząc po zakresie narzędzi stosowancyh przez wątkotwórcę, to nie jest
    granie.

    Choć i granie całkiem nieźle działa.

    https://www.gamingonlinux.com/2022/10/virtualbox-70-
    is-out-with-their-directx-11-support-using-dxvk/

  • 60. Data: 2023-04-20 14:54:42
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 20.04.2023 11:33, heby wrote:

> [...]
    > zamiast prawidłowego podpisu. Stało się to pewnego dnia i od tej pory
    > nie potrafię go zmusić do innego zachowania.

    Na neostradzie i chmurce jest heby, zresztą to tylko w nagłówkach postów
    jest.

    --
    pzdr
    Roman