    Subject: Re: Warsztaty z elektroniki dla niewidomych w 1979
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Wed, 16 Sep 2020 08:57:39 +0200

    On 16.09.2020 00:23, Marek wrote:

    > Widziałeś tą PKF? Mam wrażenie, że użyłeś tutaj pojęcia "warsztaty" jako
    > jednorazowe wydarzenie dla konkretnej grupy, coś jak piknik. Z materiału
    > filmowego wynika, że to jest szkoła, zajęcia wielokrotne a nie
    > jednorazowe wydarzenie.

    Faktycznie, zmylił mnie fakt, że link z oryginalnej wiadomości odsyłał
    do konkretnego fragmentu filmu, pomijając trochę wcześniejszego
    kontekstu. Mylny wniosek wyciągnąłem też ze sceny, w której wyglądało to
    trochę tak, jakby prowadzący zajęcia i uczestnicy byli w podobnym wieku.

    W przypadku elektroniki nie zmienia to wiele, bo jak mówiłem, osoby
    niewidome mogą przecież zupełnie sprawnie zajmować się elektroniką od
    strony teoretycznej, chociażby projektując urządzenia.