eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!kanaga.switch.c
    h!switch.ch!feeder.news-service.com!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl!not-for-mail
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 03 Feb 2010 23:59:04 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hkcvot$jlh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
    <hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
    <hkcud6$5rr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: cxj100.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265238621 20145 83.19.143.100 (3 Feb 2010
    23:10:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 23:10:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <1...@l...institute.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252369
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 23:47, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Wed, 03 Feb 2010 23:44:31 +0100, R2r napisał(a):
    >
    >> Z prostego powodu: praktycznie nie ma możliwości udowodnienia ingerencji
    >> w układ. Skoro konstruktor nie zabezpieczył układu przed sytuacją czy to
    >> celowego czy przypadkowego przeprogramowania (choćby i samoistnego, np.
    >> na skutek wyładowania elektrostatycznego) to bierze na siebie
    >> konsekwencje takiego przeprogramowania. Tym bardziej, że celowego
    >> działania kogokolwiek (w tym serwisu autoryzowanego) nie sposób udowodnić.
    >
    > a skad wiesz, że tego nie zrobił?
    >
    Kto? Czego? ;-)
    Udowodnij, że to nie przypadkowe przeprogramowanie tylko czyjaś ingerencja!
    Udowodnij, że - jeśli już twierdzisz, choć bez podstaw, że to czyjaś
    ingerencja - nie zrobiło tego ASO (bo w takim przypadku defekt - jeżeli
    można powiązać związkiem przyczynowo-skutkowym z czyjąś ingerencją -
    byłby skutkiem działania _autoryzowanego_ przedstawiciela producenta), w
    którym serwisowany jest samochód zgodnie z warunkami dyktowanymi przez
    umowę gwarancyjną. Klient raczej rzadko dysponuje środkami
    umożliwiającymi taką ingerencję. ASO - owszem.
    No...
    Już Ci przeszło? ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    ____

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: