-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.k-dsl.de!newsfeed.freenet.ag!news.n
etcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl!not-for-mail
From: R2r <b...@m...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Date: Thu, 04 Feb 2010 01:56:56 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 37
Message-ID: <hkd65h$pm9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbchv$do4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hkbcou$rhv$1@inews.gazeta.pl> <1sx4y3b0nre8l$.dlg@lepper.institute.com>
<hkbsqa$jgl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1ktwf6hmazxbk$.dlg@lepper.institute.com>
<hkcud6$5rr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com>
<hkcvot$jlh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<y...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: cxj100.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265245169 26313 83.19.143.100 (4 Feb 2010
00:59:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 00:59:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <y...@l...institute.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252378
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-02-04 00:05, Waldek Godel pisze:
> [...] Jest wiele urządzeń na rynku gdzie sprawdzenie co jest
> wgrane, kiedy i przez kogo jest bardzo proste.
Kiedy? Przez kogo? Może jeszcze gdzie? Dowcipny jesteś. :-)
> Kwestia czy komukolwiek będzie się chciało to sprawdzać, ale licząc, że to
> czysta kasa dla firmy, to nawet jesli odpowiednie procedury nie sa juz
> wbudowane w systemy to pewnie za chwile będą.
Waldku, z całym szacunkiem, ale "nie strasz, nie strasz bo się..." ;-)
Jak wyglądają (i jeszcze długo będą wyglądać) procedury diagnostyki i
napraw gwarancyjnych to - mam nadzieję - wiesz?
Zatem wiesz, że nieprawdą jest aby analiza uszkodzenia sprzęgła albo
skrzyni biegów czy nawet samego silnika miałaby się rozpoczynać od
sprawdzenia zawartości pamięci programów wszystkich modułów samochodu
ani nawet zawierać taką czynność. Ale nawet gdyby, to stwierdzenie
niepoprawnego zapisu któregokolwiek z nich nie oznacza czyjejkolwiek
ingerencji, więc to co napisałeś powyżej to tylko mrzonki.
Aby móc anulować gwarancję najpierw _klientowi_ należy _udowodnić_
postępowanie niezgodne z warunkami tejże gwarancji. O ile np. naprawę
lakierniczą poza ASO lub naprawę z wykorzystaniem nieoryginalnych części
można łatwo dość udowodnić (i taka operacja następuje niewątpliwie
nieprzypadkowo i raczej na zlecenie klienta), o tyle zmiany
jakiejkolwiek zawartości pamięci któregoś z układów samochodu nie
przypiszesz tak łatwo celowemu działaniu klienta, a przynajmniej bardzo
trudno będzie Ci takie działanie udowodnić.
I jeszcze jedno: napisałeś, że to czysta kasa dla firmy. Otóż nieprawda.
Całość jest projektowana z pewnym - całkiem sporym - zapasem (choćby ze
względu na rozrzut parametrów) i tak naprawdę przekroczenie tego co jest
podawane jako parametr maksymalny nawet o te 20-25% nie jest aż tak
istotne pod względem parametrów awaryjnościowych. Po prostu nawet jeśli
przyspieszy to zużycie tego czy innego podzespołu to nie na tyle, aby
miało to jakieś znaczenie dla producenta i jego kosztów poniesionych ze
względu na udzielone gwarancje.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.10 02:05 Waldek Godel
- 04.02.10 02:42 R2r
- 04.02.10 06:00 Karolek
- 04.02.10 08:36 Katanka
- 04.02.10 08:53 P_ablo
- 04.02.10 09:18 Yogi\(n\)
- 04.02.10 09:31 Waldek Godel
- 04.02.10 10:26 Jakub Witkowski
- 04.02.10 10:38 Jakub Witkowski
- 04.02.10 11:37 kamil
- 04.02.10 11:40 kamil
- 04.02.10 15:59 R2r
- 04.02.10 17:01 kamil
- 04.02.10 16:56 Waldek Godel
- 04.02.10 17:28 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=