  • Data: 2009-02-22 21:23:00
    Temat: Re: Wideo Domofon jakie przewody ? (80m)
    Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek pisze:

    > Z wideodmofonami na 4-rech przewodach są czasem problemy ze spadkami
    > napięć - jak przesadzisz z długością przewodu i ma za mały przekrój to
    > albo nie chcą dzwonić, albo dzwonią same (w nocy ;) ) - wymienialiśmy
    > nawet diody Zenera w panelu - jak zalecał serwis. Ale twój jest 6-cio
    > przewodowy, to możliwe, że nie będzie z tym przejść. Z obrazem nie ma
    > większych problemów, najwyżej zakładaliśmy transformatorki symetryzujące
    > - pomaga troche na zakłócenia.
    > Z resztą - obraz z tej kamerki zwykle jest do kitu, a miejsce
> [...]
    O właśnie dlatego chciałem zastosować kabel który mam 4x 2,5mm aby
    uniknąć spadku napięcia, o którym Ty też piszesz, a tamten instalator
    też wspominał. Wiem że jest on nieco za gruby , ale taki mam bo mi
    został po zakończeniu budowy. Jak go skręcę wiertarką to będę miał
    skrętkę. Napisz proszę co to za "symetryzatory" (bo być może będą
    potrzebne)Chciałem sie po prostu przygotować na jakieś niespodzianki.
    Co do kamerki to cofnę ją jakiś metr do tyłu tak aby widziała całą osobę
    a przycisk dzwonienia i mikrofon przedłużę te 1,5-2m!
    Rylen