  • Data: 2022-11-24 15:58:25
    Temat: Re: Więc tak się to robi...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To do tej elektrowni wiatrowej? Sprawdza się to? :)

    Zajebiście. Problemem jedynie jest...brak wiatru w moich rejonach od
    lipca :D

    > Mam silnik od hulajnogi, zastanawiam się czy by go nie użyć w takiej roli.

    Można. Cały myk polega na mocowaniu do wiatraka. Ja użyłem całych kół
    28'' bo aż się prosiło o tak proste rozwiązanie. Z kołem od hulajnogi
    jest więcej zabawy ale elektrycznie idealnie pasuje.

    > Z drugiej strony panel słoneczny na działce postawiłem i... stoi, już
    > drugi rok po prostu stoi, niepodłączony do niczego. Plan jest, nadal tylko
    > w formie planu.

    Też mam panele ale wiatrak jest dodatkiem np. na teraz aż do wiosny. Z
    paneli (100W+280W) od 2 tygodni nie mam nawet 8%, pomijając już śnieg.

    W zeszłym roku było całkiem znośnie a teraz pustynia energetyczna (Wlkp).

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>