  • Data: 2021-04-29 16:34:36
    Temat: Re: Windy szlag trafił
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Apr 2021 17:50:13 +0200, Irek.N. wrote:

    > W dużych "blokach" są 3 windy, czyli ucierpiały 54 bloki zakładając że
    > padły wszystkie i że były to tylko tego typu bloki. 54 bloki to nawet
    > nie osiedle, to miasto, albo duża dzielnica bardzo dużego miasta. Nie ma
    > szansy, aby zasilanie było z jednego GPZ-a.

    No, u mnie na winde przypada z 80 osob, 160 wind ~13 tys osob ...
    osiedle. Niezbyt duze.
    A tu jawnie pisza, ze cztery osiedla ..

    > Poza tym dlaczego akurat tylko windy, a w mieszkaniach to już nic?

    Otoz to ..

    > Tyle to dziennikarstwo onetowe warte.

    No ale ... mowisz, ze nie wcale usterki, czy to tylko 16 wind, a nie
    160 ?

    Aczkolwiek w tytule
    "Awaria uszkodziła blisko 160 wind w całej Łodzi"

    To w koncu 4 osiedla czy "w calej Lodzi" ?

    Zenek - Zenek jest z Lodzi, niech napisze jak jest.

    J.