eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWindy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd. › Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
    <613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <613fc8da$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <61407ad7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6141c8c8$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <6142f041$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <6143877b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <6143a8a3$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Thu, 16 Sep 2021 23:11:48 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6143a8a3$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <6143b314$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.37.153.233
    X-Trace: 1631826708 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 24051 178.37.153.233:56908
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2534
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767199
    [ ukryj nagłówki ]

    > A widzisz. Czyli jednak falownik z możliwością podłączenia opornika
    > hamującego.

    A są takie bez możliwości podłączenia falownika (nie mam na myśli
    jakiegoś absurdalnie taniego chinola)? Czekaj, chyba ATV12 małych mocy
    nie mają, ale pewny nie jestem. Tutak mamy 4kW, więc nie wyobrażam sobie
    braku podłączenia.

    > Ale o starcie od zera to chyba trzeba zapomnieć?

    2Hz już trzyma pozycję, więc tragedii nie ma.

    > Choć przy reduktorze to chyba nie ma takiego znaczenia.

    Dla mnie kompletnie. Nie poruszam się wolniej niż 10Hz.

    > Rewers robisz na falowniku czy stycznikami?

    A po cholerę stycznikami? Falowniki obrażają się jak im obciążenie zdjąć
    :) Poza tym jak zrealizować sensownie przerampowanie?

    > Dźwigowy będzie miał dodatkowo odwzorowanie szybu i położenia kabiny. To
    > zależy czy Ci to będzie potrzebne czy też nie.

    Mam kontrolę pozycji na enkoderze, ale nie z napędu. Służy do czegoś
    innego niż w typowej windzie.


    Miłego.
    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: