  • Data: 2021-04-06 11:57:00
    Temat: Re: Wizjer drzwiowy z modułem z WiFi / aplikacją
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze za czasów analogowych kombinowałem z wizjerem drzwiowym podłączonym po
    composite video do jakiegoś monitora 17''-19'' nad
    drzwiami.
    Analog ma tę zaletę, że działa bezzwłocznie, a rozwiązania sieciowe włączą obraz
    zwykle, gdy ktoś już odejdzie od drzwi (no chyba,
    że 'ślusarz' ;))
    Tyle że analogowy obraz (0,3 MPix) jednak mocno niedzisiejszy jest.
    Do tego drzwi są częstokroć umieszczone nieoptymalnie dla obserwacji korytarza (te w
    dłuższych ścianach podłużnych korytarzy, a nie
    na końcach).
    Inne rozwiązania to różne 'covert' kamery, np. w czujkach ruchu (a czujki ostatnio
    popularne przy oświetleniu, więc małe
    podejrzenie).
    Generalnie największym kłopotem bywa zasilanie, inne sprawy łatwiejsze co ogarnięcia.
    Choć w dobie popularnych akkupacków LiIon robi się łatwiej.

    -----
    > oglądam się za wizjerem elektronicznym bez przycisków itp aby z zewnątrz był
    widoczny jak zwykły.