  • Data: 2021-04-07 21:17:12
    Temat: Re: Wizjer drzwiowy z modułem z WiFi / aplikacją
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opowiadasz brednie.

    brednią jest posiadanie innego zdania niż Ty? Od kiedy?

    czy na podstawie tego co napisałeś mogę wyciągać wnioski? Bo jeśli tak,
    to obwieśmy świat atrapami kamer i przestępczość zniknie.
    błędnie wyciągnąłem wnioski - to wskaż jakie są prawidłowe.

    Mam ogólną prośbę. pisz co chcesz, bo głupi nie jesteś. ale ogranicz sie
    do przedstawiana własnych opinii poglądów. NIE OCENIAJ negatywnie
    dyskutantów, czy to coś wnosi do rozmowy?

    chcesz się "odkrywać" z kamerami - Twoja sprawa. Jak bym miał cię
    okraść, przyszedłbym w masce anty covidowej i kamery Ci nic nie dają. Ja
    wole nagrywać nieświadomych "gości". Masz inne zdanie - pozostań z nim,
    ale nie wyśmiewaj mojego. to inni czytelnicy tej dyskusji zdecydują w
    którą stronę im bliżej.

    ToMasz