  • Data: 2020-12-27 21:10:53
    Temat: Re: Wkłady klejowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 27 grudnia 2020 o 19:24:31 UTC+1 WM napisał(a):

    > Teoretycznie są dostępne, choć aktualnie brak w magazynie.
    >
    > https://www.narzedzia.pl/prety-do-zgrzewania-pp-poli
    propylen-100g-metabo,24171.html

    > Kusi mnie, by spróbować, bo wymiar 11mm pasuje do urządzenia, ale czy
    > wystarczy mocy i temperatury?
    >

    > WM
    Przed chwilą sprawdziłem klej który mam. Nazywa się ECOT 1. Kupiony chyba w LM.
    Pałeczki zrobione są z polietylenu. Oczywiście on jakiś modyfikowany jest ale to
    polietylen. Może wypadało by poczytać jak po zapachu spalin czy dymu odróżnić
    podstawowe tworzywa sztuczne. Metoda prosta i przy minimalnym doświadczeniu zawsze
    działa.