  • Data: 2022-12-05 14:53:03
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-12-2022 o 14:32, J.F pisze:

    > No ale widzisz - w praktyce miales z 15 minut przerw.
    >
    > Mozna by bylo zajechac pod Maca, podlaczyc sie do ładowarki, pojsc po
    > tosty, spokojnie zjesc, zajsc do toalety, wrocic i jechac dalej.

    Dokładnie.
    Przy czym przy tak wolnej ładowarce to będzie więcej niż 15 minut.

    Ale tym bym się nie martwił - to minie szybciej niż komukolwiek się wydaje.
    Ilość ładowarek przyrasta w tempie geometrycznym.

    Mi w odległości 3 km od domu postawili 2 superszybkie stacje ładowania w
    ciągu roku.
    Jedna już działa (Ionity), druga będzie pewnie niedługo, bo już ma
    włączone zasilanie...

    > Tylko:
    > -musi byc pod Mac ładowarka,

    Można jeść w innych miejscach, albo zrobić sobie kanapki.

    > -duzej mocy,
    > -i niezajeta ...
    > -i niedroga jak dla Ciebie :-)

    Nie musi.
    Skoro przynajmniej połowę ładowań ogarnie za friko w pracy, to cena
    drugiej połowy nie gra roli, bo i tak wyjdzie taniej niż w ice.
    A nawet na najszybszych ładowarkach można kupić abo, które sprawiają że
    z najdroższych, stają się one najtańszymi.

    A jak już ogarnie ładowanie w domu, to w ogóle nie będzie o czym gadać,
    bo będzie potrzebował droższego doładowania może na 1/5 przelotu...

    Więc koszty eksploatacji spadną mu 5 krotnie.

    Albo wyjdą na zero, gdyby wziął bev w leasing i sprzedał obecną brykę,
    przy okazji zwalniając kasę, zamiast inwestowania jej....