  • Data: 2022-12-06 16:33:21
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-12-2022 o 14:27, Mirek Ptak pisze:

    > Tak jak "tamten" temat uznaję za zamknięty na ten moment, tak ten
    > okazuje się interesujący :)
    > Poczytałem o tym Qashqaiu i hmmm, nie przekonuje mnie to teraz :)
    > Mam z nim kilka problemów - pierwszy to SUV, nie wykluczam oczywiście,
    > ale na ten moment wolał bym coś "płaskiego" :)

    Czyli preferencje jak zwykle dokładnie odwrotne do moich.
    W płaskaczach już może nie być wielu fajnych rzeczy, to schodzący z ryku
    segment....

    > Kolejny to bateria - jest okropnie mała - spodziewał bym się po
    > hybrydzie PlugIn

    To nie jest hybryda PlugIn.
    To zwykła hybryda, tyle że szeregowa.
    Czyli nie ma problemów hybryd równoległych.

    Bateria tam robi tylko za bufor.

    > Bardziej spoglądam w stronę Superba (około 15 tyś droższy cennikowo a
    > znacznie lepszy mimo, że VaG) lub Sportage/Tucson PHEV,

    Żaden z nich nie potrafi sensownie pojechać na samym prądzie.
    A to dyskwalifikacja, bo tak po prostu jeździ się lepiej.

    Wszystkie przy mocnym naciśnięciu gazu dołączą spaliniaka, wraz z jego
    wszystkimi wadami, czyli np. niedorobionym automatem.
    I zrobi to czy sobie tego życzysz czy nie.