    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Fri, 23 Dec 2022 11:25:06 +0100
    <tmmqmf$to1$4$kolczan@news.chmurka.net> <86m8w4kb0o8n$.dlg@myjk.org>
    <tms5k6$t9k$1$kolczan@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <1n2w3pc1o93e7$.18eerrursc62u.dlg@40tude.net>
    <tnbtgs$iic$2$Cav@news.chmurka.net>
    <19pkcehcq9ad1.1hxr0ropjin66$.dlg@40tude.net>
    <tncekf$urv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <m2pv06wb20fw$.6kytq730tuy1$.dlg@40tude.net>
    <tndhjo$q5k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1pe2sh4otqssa.l22klexg12k1$.dlg@40tude.net>
    <tnh4p8$ct7$1$Cav@news.chmurka.net>

    On Fri, 16 Dec 2022 07:55:36 +0100, Cavallino wrote:

    > Co mnie tankowanie obchodzi?

    Skoro twierdzisz, ze na tankowanie traci sie wiecej czasu ... to podaj
    ile :-P

    > Nie klikam w linki, zwłaszcza obcojęzyczne.
    > Nie umiesz googla użyć i cytatu wrzucić, to już nie mój problem.

    Ani moj :-P

    > I dlatego sponsorują takich pożytecznych idiotów, jak Ty i inni na tej
    > grupie, żeby nadal mogli ciągnąć kasę z zasyfiania planety.

    20 lat temu jakos nie miales oporow zasyfiac :-)

    Teraz tez sie nie interesujesz ile zasyfia wyprodukowanie baterii
    i paneli PV - bo reszta to załóżmy, ze podobna ..

    > Podawałem wiele razy, nie podobało Ci się.

    Podawales bez uzasadnienia.

    > W którym miejscu?
    > Bo Ci nie pasuje do tezy, to musi być koniecznie nieprawda?
    >
    > HINT: przeglądu lpg nie chcieli zrobić w tym samym dniu, odwieźli go do
    > gazownika następnego dnia.

    Ze przeglad w ASO moze trwac dwa dni, to mnie nie dziwi - ot, brak
    wolnego stanowiska cczy mechanika.
    Ale to samo dotyczy tez BEV.

    > No i całość kosztowała 1500 zł vs 200 zł w bev....

    No w sumie ... wymiany oleju nie ma, wymiany klockow nie ma,
    naprawy zawieszenia załóżmy ze nie ma, wymiany plynu załóżmy ze nie ma
    ... to moze i faktycznie szybko i tanio.

    rogach-trasy-zaczynaja-sie-przytykac-rekord-przejazd
    ow-na-s8/gyc8y3h

    > No i?
    > Napisz jak będzie 10 mln, tyle pewnie aut jest w okolicy.

    10 mln to tak pol Polski - szeroka okolica.

    > Wtedy będziesz mógł gadać, że normą jest jeżdżenie codziennie w trasę.

    W trase jak trase - ci pewnie do domu dojezdzają. Pod Warszawą.

    J.