    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodor
    Date: Fri, 23 Dec 2022 13:33:58 +0100
    <tmmqmf$to1$4$kolczan@news.chmurka.net> <86m8w4kb0o8n$.dlg@myjk.org>
    <tms5k6$t9k$1$kolczan@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <1n2w3pc1o93e7$.18eerrursc62u.dlg@40tude.net>
    <tnbtgs$iic$2$Cav@news.chmurka.net>
    <19pkcehcq9ad1.1hxr0ropjin66$.dlg@40tude.net>
    <tncekf$urv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <m2pv06wb20fw$.6kytq730tuy1$.dlg@40tude.net>
    <tndhjo$q5k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1pe2sh4otqssa.l22klexg12k1$.dlg@40tude.net>
    <tnh4p8$ct7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <to40rg$to8$2$Cav@news.chmurka.net>

    On Fri, 23 Dec 2022 11:45:04 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie - to Ty twierdzisz, że traci się mniej, więc Ty licz.

    Na tankowanie to ja trace 5 minut.
    Co 600km.

    > Nawet 4 lata temu.
    > Na tym polega rozwój człowieka, że całe życie się uczy czegoś nowego.
    >
    > Co prawda niektórzy się bronią rękami i nogami przed przyswajaniem tego
    > typu wiedzy....

    Np ze to na prad z Bełchatowa :-)
    Choc Ty masz solary i prace w domu, to moze nie :-)

    > Interesuję się.
    > https://elektrowoz.pl/magazyny-energii/wyprodukowani
    e-1-kwh-ogniw-do-elektryka-wymaga-4148-kwh-energii-b
    ateria-ogniw-do-auta-elektrycznego-to-280-l-benzyny/

    Zakladajac, ze rzetelnie policzyli, to mamy tam 207kWh na kazdy 1kWh
    baterii. Stosunek 200:1, zwroci sie po 200 pelnych ladowaniach,
    czyli gdzies po 80kkm. No ale moze byc to energia odnawialna,
    a benzyny wyjdzie wiecej, a benzyna sie skonczy :-)

    A czemu im wyszlo 21kkm czyli 1400 litrow benzyny ... no pomysl.

    > Kłamiesz.
    > Przynajmniej raz uzasadnienie padło, czy ode mnie czy od innych dyskutantów.

    Jedno moglem przegapic.
    Podaj swoje jeszcze raz.

    > A to że ktoś nie chce leczyć Twojej sklerozy i podawać go za każdym
    > razem, to już inna sprawa.

    Pare razy i zapamietam.
    Ale musi wygladac wiarygodnie, najlepiej szczególowo policzone.

    > Nie przyjmą Ci auta w ogóle bez wolnego stanowiska.
    > Umawiać to się trzeba ze 2 ttgodnie naprzód.

    Ale jak mechanik skonczy robote dwie godziny wczesniej, to co robi?

    > j.w.
    > Przegląd jest zbędny, wiec trwa 1h )w Tesli 0h), a to i tak zawiera z 45
    > minut na przyjęcie i wydanie samochodu.

    Czyli przeglad jest. I nie taki zbędny :-P

    > Dokładnie tak jest.

    Ale luzow w zawieszeniu nie moze byc, czy innych usterek,
    ani baterii od Hyundaia,
    bo sam olej w ICE to sie szybko wymienia :-)

    J.