  • Data: 2021-04-03 10:45:24
    Temat: Re: Wodór to przyszłość? Elektryki to ślepa uliczka? Pudło!
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-03-kwietnia-2021 o 10:31, RadoslawF pisze:
    > Sprężone powietrze ma mniejsza pojemność energetyczną od wodoru
    > czy paliw płynnych.

    Mniejszą też od baterii?

    I może oddać moc tylko przez urządzenia mechaniczne.
    To jakiś problem? Auto będzie bardziej SKOMPLIKOWANE I DROŻSZE?

    > Eksperymentowali z tym w indiach ze dwadzieścia lat temu i nawet
    > tam było to nie ekonomiczne.

    Sytuacja się zmieniła i mamy mieć ogromne ilości prądu z odnawialnych
    źródeł które trzeba ZMAGAZYNOWAĆ bo są dostępne nieregularnie.

    Chcę na siłę porównywać to z magazynowaniem wodoru które też wygląda na
    nieekonomiczne a urządzenia bardzo drogie.

    W dodatku instalacja wodorowa nie mieści się w małym miejskim aucie.