  • Data: 2021-04-07 20:23:23
    Temat: Re: Wodór to przyszłość? Elektryki to ślepa uliczka? Pudło!
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 7 Apr 2021 18:24:48 +0200, J.F.

    > Kupiles sobie fotoogniwa o sprawnosci 30% ?

    Kupiłem sobie "zwykłe", nie mam w zwyczaju przepłącać za sprawność.
    Rekuperator też sobie kupiłem "zwykły", tańszy 5 tys. od tych
    "wypasionych".

    > No ale PV masz, a CWU potrzebujesz.

    Mam PV i CWU potrzebuję, ale grzeję je pompą ciepła a nie czystym prądem.

    > Proponujesz w dzien w siec, a w nocy wode sobie podgrzac?

    Oczywiście, generalnie w okresach wyznaczonych jako 2T.

    > Jest to jakis koncept, ale co za pare lat, jak juz zlikwidujemy
    > wszyskie weglowe elektrownie ?

    Nic się nie stanie przecież.

    > No wiesz, jak sie doliczylem tych 8kWh ...
    > pomysl zaczal wygladac ciekawie ...

    Tak ciekawie, że pomysł ma więcej niż ogniwa paliwowe i jakoś nikt tematu
    nie podjął -- nawet taki Mósk.

    --
    Pozdor
    Myjk