  • Data: 2017-02-23 10:24:15
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup
    W dniu środa, 22 lutego 2017 19:14:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >W stosunku do maksimum dołka, siedmio-ośmiokrotny wzrost w
    >negatywach. Pomimo dwukrotnego wzrostu cen.

    Inflacja - ceny realne podobne :-)

    Jest to jakis wzrost, ale bardziej by mnie interesowal stosunek do
    produkcji 20-25 lat temu ...

    >Jeżeli chodzi o Instaxa, tu nie ma co porównywać bo produkt świeży,
    >ale jeżeli nieduży punkt foto mający tuż obok konkurencję (
    >Foto-Joker, Saturn) sprzedaje po 2-3 aparaty dziennie, to o czymś
    >świadczy.

    No swiadczy, piekny wynik bym rzekl ... ale ciekawe, kiedy ta moda
    minie i aparaciki pojda w kat.
    Rok, dwa ?

    >Jedno i drugie, dodatkowo służy do tworzenia na miejscu "księgi
    >pamiątkowej.

    Przyznam, ze w czasach fejsbookow mnie troche dziwi ...

    Czasem. I sprzedaz spada :-)

    J.