  • Data: 2017-02-23 23:30:08
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 10:24:17 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Inflacja - ceny realne podobne :-)

    Oj nie zgodę się.
    Inflacja jednocyfrowa, a ceny poszły dwu i więcejkrotnie w górę.

    > Jest to jakis wzrost, ale bardziej by mnie interesowal stosunek do
    > produkcji 20-25 lat temu ...

    Oczywiście że jest to renesans na małą skalę, film zdecydowanie nie wróci jako
    podstawowy nośnik obrazu, ale też nie umrze.

    > No swiadczy, piekny wynik bym rzekl ... ale ciekawe, kiedy ta moda
    > minie i aparaciki pojda w kat.
    > Rok, dwa ?

    Ta moda na świecie trwa już z pięć lat (u nas krócej) i jakoś nie mija.
    Popatrz sobie na reklamy na których motywem przewodnim jest jakaś impreza, zwłaszcza
    młodych ludzi. Instax w powszechnym użyciu.

    > Przyznam, ze w czasach fejsbookow mnie troche dziwi ...

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby takie zdjęcia puścić na skaner czy
    przefotografować cyfrowo.

    > Czasem. I sprzedaz spada :-)

    Ze ślubu zawsze.
    A i albumy mają się dobrze.
    Im cyfryzacja nic a nic nie zaszkodziła, może tylko pod względem jakościowym.
    Zawartości nie albumów.
    Pozdrawiam Marcin