    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 'Wszystko przez zbyt mały parking'
    Date: Tue, 20 Oct 2020 18:11:50 +0200

    W dniu 18.10.2020 o 17:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Wstrzymano budowę":
    > https://warszawa.naszemiasto.pl/wstrzymano-budowe-mi
    eszkan-tbs-w-miejscu-bazaru-banacha/ar/c1-7930525

    > "Dla 195 mieszkań zaproponowano jedynie 97 miejsc parkingowych.
    > Plan zagospodarowania regionu mówi o zapewnieniu jednego miejsca
    > parkingowego na jedno mieszkanie."
    >
    > To i tak kpina, powinny być 1,5 miejsca na mieszkanie + 2 miejsca na
    > lokal usługowy.
    > O kilowatach nic nie piszą...

    Ja wiem?
    OK, jeśli budowali niezgodnie z przepisami (nie mieli zamiaru zbudować
    wymaganej ilości miejsc parkingowych), no to rzeczywiście powinni
    przerwać budowę i przeprojektować oraz zbudować zgodnie z prawem.
    Ale ja tam sobie wyobrażam sytuacje, gdzie ktoś buduje (nawet na
    sprzedaż) budynki mieszkalne, czy usługowo-mieszkalne bez, albo prawie
    bez miejsc parkingowych. No bo klient, będąc świadomy takiego projektu
    (że nie będzie miejsc parkingowych) może chcieć kupić taki lokal. Może
    nawet to być pewnego rodzaju atut dla niego. Nasz klient - nasz pannn.
    Chcesz mieć na osiedlu 1,5, czy 2, a może 4 miejsca na mieszkanie?
    Szukaj takiej oferty. Chcesz mieć 3 miejsca wyłącznie dla siebie? Kup je
    (albo wybuduj się, nawet w centrum NY, jeśli cię stać). Ale obowiązek
    zapewniania wszędzie 1,5x jest bez sensu w wielu sytuacjach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm