  • 81. Data: 2019-03-08 11:36:31
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 11:11, r...@k...pl pisze:

    > Uuu, odporniak na wiedzę :D.
    >
    > "Warunkowe umorzenie postępowania - instytucja polegająca na warunkowym
    > wstrzymaniu reakcji karnej na przestępstwo. Polega na warunkowym uwolnieniu
    > sprawcy od odpowiedzialności karnej typu retrybutywnego. Wiąże się z
    > przypisaniem oskarżonemu popełnienia przestępstwa, lecz przypisanie to ma
    > charakter prowizoryczny.
    > Orzeka go sąd wyrokiem na posiedzeniu."

    Wiem, wiem, to dostępna wiedza. Nie mniej w tym przypadku akt oskarżenia
    poszedł od policji/prokuratora bo niby poszkodowany to olał. Sprawa się
    nie odbyła (umorzono) a nie wiem czy "oskarżony" wnosił o wznowienie
    więc z racji że sobie poleciało to zapłacił. Ja bym się bił do upadłego.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 82. Data: 2019-03-08 12:47:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Mar 2019 11:36:31 +0100, w <5c8245bc$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,

> [...]
    > nie odbyła (umorzono) a nie wiem czy "oskarżony" wnosił o wznowienie
    > więc z racji że sobie poleciało to zapłacił. Ja bym się bił do upadłego.

    Biłbyś się, chociaż sam uznałeś się za winnego?

    PS. Sprawa się odbyła, sąd umorzył warunkowo, a nie prokurator.

  • 83. Data: 2019-03-08 13:26:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie, oni to zrobili znacznie wcześniej - wychodząc z domu.

    Nie. Ich rodzice popełnili błąd że ich urodzili i to samo z
    pradziadkami...aż do Adama i Ewy :] Czyli Bóg zawinił. Mnie jednak
    zastanawia kto Boga zrobił, widać głupi jakiś od urodzenia.

  • 84. Data: 2019-03-08 16:13:59
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 10:21, LordBluzg(R) pisze:

    > Może tak:
    >
    > "Widząc pieszego zbliżającego się do przejścia, a tym bardziej stojącego
    > przed nim w oczekiwaniu na możliwość wejścia, kierujący pojazdem ma
    > obowiązek zwolnić - stwierdził w wyroku Wojewódzki Sąd Administracyjny w
    > Bydgoszczy."
    >
    > To jest niepodważalny prawomocny wyrok sądu. Debile mogą się kłócić z
    > wyrokiem. Uwielbiam ja debil kłóci się z faktem :D

    Masz nagranie z fotoradaru pokazujące że nie zwolnił?
    Masz nagranie z samochodu który wjechał na chodnik pokazujące
    że piesi na chodniku byli widoczni z jego kabiny?

    Bo ja mam nagranie na którym pieszy popełnił dwa wykroczenia.
    Wlazł pod nadjeżdżające auto a potem się szarpał na jezdni.
    Pokaż teraz jakim jesteś idiotą i pokłóć się z faktami.

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2019-03-08 19:10:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 16:13, RadoslawF pisze:

    > Masz nagranie z fotoradaru pokazujące że nie zwolnił?
    > Masz nagranie z samochodu który wjechał na chodnik pokazujące
    > że piesi na chodniku byli widoczni z jego kabiny?

    Nie interesuje mnie co on widział. Na filmie widać że nie zwolnił
    (kurwa, bardzo trudne słowo dla Ciebie...UWAGA!!!)..."DO PRĘDKOŚCI
    BEZPIECZNEJ" do której miał (znów trudne słowo) OBOWIĄZEK. Nauczysz się
    tego terminu kiedyś?

    ...uwaga... NIM PIESI WESZLI NA JEZDNIĘ do czego był zobowiązany
    przepisami i cytowanym wyrokiem. Cała reszta o której bazgrolisz
    bezsensu rozgrywa się PO TYM fakcie a nie przed. Jego reakcja i
    zachowanie jest kluczowe bo to ON dokonał jako pierwszy wykroczenia.

    > Bo ja mam nagranie na którym pieszy popełnił dwa wykroczenia.
    > Wlazł pod nadjeżdżające auto a potem się szarpał na jezdni.
    > Pokaż teraz jakim jesteś idiotą i pokłóć się z faktami.

    Kłóć się ze zdjęciem, które pokazuje że pieszy jest na pasach a kierowca
    ma do przejścia odległość ok 20m (do zmierzenia). Na tym obszarze
    dozwolona jest prędkość 50km/h

    https://pokazywarka.pl/klamiesz/

  • 86. Data: 2019-03-08 21:39:13
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Nie zastanowiło go to dlaczego auto z drugiej strony pasów
    > stoi?

    Mnie to do tej pory zastanawia.

  • 87. Data: 2019-03-08 22:50:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Mar 2019 21:39:13 +0100, w <5c82d2f4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Jarek" <jarek@pl> napisał(-a):

    > Mnie to do tej pory zastanawia.

    Mnie zastanawia po co klient staje skoro piesi są po drugiej stronie.

  • 88. Data: 2019-03-09 00:13:51
    Temat: Re: Wtargnięcie. Bóg rodzi się w głowie.
    Od: "Olfi" <a...@s...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > <<<Pasek Grozy>>>
    > DZIĘKI POLITYCE RZĄDU PIS
    > MAMY KOLEJNY REKORD WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

    Bóg rodzi się w głowie niektórych na pewnym etapie życia.
    Czasami bóg wlezie w człowieka wcześniej i napier.ala.

  • 89. Data: 2019-03-09 00:58:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 19:10, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Kłóć się ze zdjęciem, które pokazuje że pieszy jest na pasach a kierowca
    > ma do przejścia odległość ok 20m (do zmierzenia). Na tym obszarze

    Ty już się kłócisz z faktem że kierowca musiał wykonywać dziwny
    manewr aby nie wjechać w idiotę który wtargną na pasy.
    A potem zaczął na nich szarpaninę.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2019-03-09 07:32:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2019 o 21:39, Jarek pisze:

    > Mnie to do tej pory zastanawia.

    Dlatego jak widzę, że ktoś się zatrzymuje przed przejściem, to nie
    zastanawiam się wiele, tylko też hamuje dopóki się nie upewnię o co
    chodzi. W zasadzie jak ktoś się zatrzymuje gdziekolwiek bez wyraźnej
    przyczyny to tak reaguje. Zazwyczaj jakaś przyczyna jest, tylko czasem
    on ją widzi, a ja (jeszcze) nie. Polecam.

    Shrek