  • 41. Data: 2012-08-02 16:35:33
    Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Aug 2012 15:22:18 +0200, "maverik" <b...@o...pl>
    wrote:

    > jadąc do kraju trzeciego świata w razie awarii >masz 2 opcje,
    dobrą
    > mastercard i wtrysk, albo znasz się (bądź
    >przydrożny mechanik) i masz parę
    > śrubokrętów i gaźnik, ale ja się mogę nie znać

    Hmm, a jak czesto jezdzisz motocyklem do
    tych krajow :]

    --
    Hinek

  • 42. Data: 2012-08-02 16:54:55
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > dobrą
    >>
    > Hmm, a jak czesto jezdzisz motocyklem do
    > tych krajow :]

    codziennie, nie wyjeżdżam za granicę ;-)

  • 43. Data: 2012-08-02 17:55:38
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 16:26, Hinek pisze:

    > nieoplacalne
    >>

    > Te hobby nie lezy ci po prostu. No nie lezy i
    > juz :-( Jest taka cienka linia - to granica smiesznosci. Ty jej
    > niestety nie widzisz.
    >
    > --
    > Hinek

    Zechciej rozwinac, bo zaciekawiles mnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 44. Data: 2012-08-02 19:06:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-02 14:59, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Thu, 2 Aug 2012 11:51:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Mi w Ulezu SVka palila ~8L, ale też czasy miałem znacznie gorsze od
    > Ciebie. Ostatnio jak w Poznaniu zrobiłem 1,59 to w końcu zaczęła palić
    > powyżej 10L :)

    Moja S w Ułężu 7,5l,Tytusowa VTRa jakieś 11:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 45. Data: 2012-08-02 20:43:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
    > osoby + bambetle. Ile pali haja w takich warunkach?

    troche inaczej, ale dość obrazowo

    VTX1800S
    waga >300kg

    Na trasie, w 1,5 osoby (ja 90kg, plecak 50kg + średni bagaż) przelotowa 130,
    czesto więcej.
    Srednie spalanie własnie ok. 5,5 litra.

    Nigdy nie spalił mi więcej niż 8. Srednia z całości ok 6 litrów.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 46. Data: 2012-08-02 20:44:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 130, czesto więcej.
    > Srednie spalanie własnie ok. 5,5 litra.
    >
    > Nigdy nie spalił mi więcej niż 8. Srednia z całości ok 6 litrów.

    acha .. zapomniałem dodać, ze wczesniejszy DS1100 spalał srednio 7-8 litrów,
    na trasie niecałe 7, a przelotowe nie były większe niż 110

  • 47. Data: 2012-08-03 07:32:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-02 15:22, maverik pisze:

    > jadąc do kraju trzeciego świata w razie awarii masz 2 opcje, dobrą
    > mastercard i wtrysk

    Napisz o tem cos wiecej :)

    pozdr
    newrom

  • 48. Data: 2012-08-03 13:28:07
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Napisz o tem cos wiecej :)

    Piszą o tym w każdym motocyklowym opowiadaniu gdzie zj.. l sie gaznik ;-)

  • 49. Data: 2012-08-03 15:59:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 02-08-2012 15:24, m...@g...com pisze:

    > Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
    > Chyba ze w bieliznie.
    Rozwin?
    wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac
    w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 50. Data: 2012-08-04 13:23:27
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2012 15:59:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > Rozwin?
    >
    > wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac
    >
    > w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

    Niech bedzie, ze w starszej bieliznie.

    Pozdr
    Gawron