  • 11. Data: 2010-02-15 16:39:26
    Temat: Re: Wybór auta - Opel vs Rover
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Paweł pisze:
    > Vectra w ładnym stanie, bez rdzy,
    czyli zapewne już robiona albo nie zwracałeś uwagę na szczegóły?
    zaglądałeś we wnękę koła zapasowego, w nadkola, pod drzwiami?

    przebieg niby duży ale realny.

    a ja bym powiedział, że śmiesznie niski a nawet naiwnie niski. Ale nie
    ma co uogólniać.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-02-15 17:41:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Paweł wrote:

    > Chciałem poznać Wasze zdanie na temat dwóch autek: Opel Vectra 2.0 DTI
    > z 1997 r. (230 000km) oraz Rover 214 D również z 1997 r. (215 000km)
    >
    > Oba auta są do kupienia w podobnej cenie i z podobnym wyposażeniem, w
    > Roverku nie ma jedynie klimy... Są plusy przemawiające za Vectrą i są
    > plusy, które przemawiają za Roverem. Moje pytanie, które z tych aut
    > bardziej polecalibyście kupić ? (również pod względem technicznym)

    Ja bym się nawet nie zastanawiał i brał Vectrę. Ten Rover jest mały, ma
    słabą konstrukcję, a po za tym Rover nie żyje. Twoje obawy co do Vectry
    są trochę dziwne. Mówimy tu o 13-letnich autach, więc musisz brać pod
    uwagę, że prędzej czy później coś dołożysz i zależy to głównie od
    rzeczywistego stanu danego egzemplarza, którego raczej nie poznasz zbyt
    dokładnie przed kupnem.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-02-15 22:39:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    bartekkr napisał(a):
    > Wedlug producenta ma 9,8 lecz po kilku modyfikacjach jest tak jak pisze.
    > Z tymi autami mozna robic cuda, czesci na allegro jest zatrzesienie i sa
    > tanie.
    ROTFL
    A czy to wazne ile ma do setki 10 nie 9,8 LOL

    Ważne że rdza go żre na potęgę.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-15 22:49:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Rover 214 D również z 1997 r. (215 000km)
    Jak sie na niego zdecydujesz, sprawdź go pod kontem korozji.

    Osobiście wolałbym opla.

    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-15 23:13:49
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ważne że rdza go żre na potęgę.

    A to ciekawe co mowisz. Moj mial 12 lat i nie mial rdzy. Teraz jezdzi nim
    brat i tez jakos rdzy nie widze. Dziwne, nie? Pewnie dla ciebie to w ogole
    niemozliwe.

  • 16. Data: 2010-02-16 03:33:43
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Hej!

    Masz rację jest to Rover 220SD (86KM), hatchback

    Paweł