  • Data: 2019-05-02 23:28:11
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 maja 2019 23:52:24 UTC+2 użytkownik WM napisał:
    > Nadal nie wiem gdzie się kończy wysoki, ale jednak godziwy zysk, a
    > zaczyna zwykła spekulacja.

    Ale dlaczego spekulacja? To coś jak ze zbieraniem znaczków,
    albo jakiś bohomazów nieznanych artystów. Masz np. magazyn do którego
    kupujesz za swoje niemałe pieniądze kupę różnego złomu, dziwnych modułów,
    przekaźników, blaszek czy innej tam cepelii. I masz nadzieję, że za parę
    lat komuś coś z tego będzie cholernie potrzebne i będzie w stanie
    dać za to dużo pieniędzy. To raczej taka loteria a nie spekulacja :]

    > Rządzący chyba też tego nie wiedzą i dlatego mamy prawo dopuszczające
    > ciągłe afery.

    Ale co ma rząd do cen klamotów na wolnym rynku???

    L.