  • Data: 2022-01-16 04:19:39
    Temat: Re: Wydziarganie własnoręcznie USPa online
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Polecam zasilacze SINUSPRO.

    Ja mam 2 takie zestawy - jeden większy ( SINUSPRO 3000 + 4 akumulatory
    100Ah ) do pompy w studni i drugi mniejszy do pieca gazowego i pompy
    C.O. właśnie.

    Ten mniejszy zestaw to SINUSPRo 1500 + jeden akumulator 100Ah.
    Miałem akurat taki wolny zasilacz więc go tu dałem, ale 1500W to
    zdecydowanie za dużo do tego celu.

    SINUSPRO 500E spokojnie da radę. Toto kosztuje 370zł z tego co widzę na
    allegro. Akumulator 100Ah AGM to jakieś 500-600 zł.

    I masz temat załatwiony jak należy, bez kombinowania.